Monday 8 December 2008

Nog oor Kersfees

Ek dink nie ‘n mens besef presies hoe sterk jy oor ‘n saak voel totdat jy in diepte na jou eie kommentaar oor die saak en die frekwensie daarvan gaan kyk nie.

Ek het verlede maand
hier oor die Kersfees-gees geskryf en genoem dat ek in Oktober 2006 ook daaroor geskryf het. Ek het die naweek bietjie in ‘n stokou joernaal gaan rondblaai en tot my eie verbasing, afgekom op iets af wat ek reeds in 1996 oor Kersfees en die goedkoop-making daarvan geskryf het.

Kersfees?
Flikkerende liggies versier elke venster
‘n Spesiale aanbod hier en ‘n winskopie daar
‘n Groen boom met rooi versierings
Jippie! Rede vir partytjie

Hy is vrolik – kon partytjie hou
Sy is opgewonde – het ‘n nuwe pop gekry
Maar wat van die familie?
‘n Onskuldige kind is na haar dood gestuur

Kan so ‘n ma nog glo?
Glo dat die Koningskind leef?
Deur Sy geboorte sterf haar kind
Of sal sy haar hierdeur kan versterk?

Waarom vier ons hierdie dag so skeef en krom?
Dit bring net pyn
En waar vrede moet wees, seer
Laat ons eerder jubel: “ere aan God...”

No comments:

Post a Comment