Thursday 18 December 2008

Wees geseënd

Vandag oor ‘n week is dit Kersfees!

Vandag is die laaste keer wat ek werk vir 2008. En dit in alle waarskynlikheid ook die laaste keer wat ek hier sal skryf vir die jaar.

Dankie aan elkeen wat my in 2008 die waarde van vriendskap en liefde en ondersteuning geleer het – en dit aan my bewys het. Julle is almal baie kosbaar vir my.

As jy op reis gaan in hierdie tyd, bid ek jou veiligheid toe op die paaie en waar jy ookal gaan. Geniet die ruskans en kom veilig terug.

Aan ieder en elk wens ek ‘n vreugdevolle en liefdevolle Christusfees toe. Mag jy en jou geliefdes die wonder van Kersfees beleef en mag die vrede daarvan elke dag van 2009 met jou saamgaan.

En skielik was daar saam met die engel 'n menigte van die hemelse leërskare wat God prys en sê: Eer aan God in die hoogste hemele en vrede op aarde, in die mense 'n welbehae!
Lukas 2:13-14
Wees geseënd!

1 comment:

  1. Anonymous1:29 pm

    Geseende Kersfees vir jou ook, so hier uit die verte. 8)

    ReplyDelete