Wednesday 10 December 2008

Geluk

Ek is so gelukkig!

En ek ervaar hierdie geluk van my presies hoe
Wikipedia dit omskryf:
Happiness is an emotion associated with feelings ranging from contentment and satisfaction to bliss and intense joy.

Ek glo vas dat geluk iets is wat uit jouself moet kom. Ek het altyd gesê dat niks of niemand jou gelukkig kan maak nie; jy kan alleenlik gelukkig wees as jy content en gelukkig met jouself is.

Vandag wil ek my ‘storie’ oor geluk ‘n bietjie verander. Ek dink dat iemand of iets jou wel kan gelukkig maak. Maar (en hier kom ek terug by my oorspronklike gedagtes oor geluk) net tot die mate waarin jy iets of iemand toelaat om jou gelukkig te maak. En ek dink jy kan slegs iemand toelaat om jou gelukkig(er) te maak as jy reeds gelukkig en content met jouself is .

Dus is ek bly en baie dankbaar dat ek so gelukkig en content in myself kan wees – en in so ‘n mate dat ek iemand anders kan toelaat om my selfs nog gelukkiger te maak.

Hierdie gedig deur
Aldo Kraas is ‘n goeie beskrywing van hoe ek my geluk ervaar:

Happiness
Happiness uplifts me
Happiness fills my heart, my mind, and my soul
Happiness gives me the strength I need
Happiness is a good feeling that enters my mind each day
Happiness takes my sadness away
Happiness fills my eyes with joy
Happines makes me excited and thrilled
Happines warms my heart and soul each day
Happiness gives me a sense of relief each day
Happiness welcomes me each morning when I get up
Happiness can be seen in my eyes

Dankie dat jy my gelukkig maak...!

No comments:

Post a Comment