Tuesday 2 December 2008

Venus, die maan en Jupiter

Ek het in my kinderjare vas geglo in Kersfeesvader
in werklikheid ry hy mos met 'n slee
maar hier stap hy deur die mielies,
met 'n streepsak en 'n kierie
en my boetie vra, 'boer hy by clocolan?'

Waar is jou rendier en silwer spore?
Waar is ons drome van gisteraand?
Vlieg oor die bome met my drome
kyk hoe glinster die maan


Gisteraand het hierdie woorde, veral die laaste reël, in my kop bly draai. Elkeen wat gisteraand die maan gesien het sal verstaan waarom.

Vroegaand, nog voor dit heeltemal donker was, lê die maan in ‘n perfekte lyn met ‘n ster aan elke kant. Ek het my verkyk aan hierdie gesig en gewens dat my eenvoudige kamera dit kon vasvang.

Kort-kort deur die loop van die aand (elke halfuur of so) is ek na buite om te kyk en elke keer opnuut verwonderd. Later het die een ster na onder geskuif en die lyn het in ‘n driehoek verander.

Gisteraand se gesig word beskryf as ‘n rare astronomical event where the moon is flanked by Venus and Jupiter (lees ook
hier verder). Ek gee nie regtig om wat die rede hiervoor was nie. Vir my was dit ‘n lieflike gesig wat my God in die hemelruim geplaas het om ons aan sy grootheid te herinner.

Net na nege is ek weer buitentoe, maar dit was effe bewolk en daar was net ‘n dowwe kol waar die maan vroeër gepryk het. Maar in my verbeelding kon ek steeds sien hoe glinster die maan.

Hierdie ongelooflik mooi foto was vanoggend op News24:


No comments:

Post a Comment