Monday 4 May 2009

Vakansie voor 'n nuwe begin

Verlede week was ongelooflik! Ek was vir meer as ‘n week lank op vakansie aan die Kaapse suidkus wat een van my gunsteling dele van ons ongelooflike mooi land is. Dit was ‘n week vol rus (lees: BAIE slaap), lees, langs die see stap, rondry na pragtige strande en ure lank kuier saam met die liefde van my lewe. Daar was baie meer hoogtepunte as wat ek hier kan beskryf, maar my ‘favourite favourites’ van die afgelope week was Meiringspoort, ‘n skool dolfyne en Calitzdorp se portfees.

Na hierdie heerlike uitrus, het ek vandag met ‘n nuwe hoofstuk in my lewe begin.

Ek het by Unisa begin werk en daar is ‘n hele paar dinge om aan gewoond te raak; dit is alles (sover) net goeie dinge. Vir die eerste keer ooit het ek my eie kantoor; ek hou van die manier waarop hulle fleksietyd bestuur; die mense is baie gaaf en hulpvaardig (alhoewel die jongste seker ten minste 10-15 jaar ouer as ek is); en ek is seker daar gaan nog vele ander ook wees.

Ek is opgewonde oor hierdie nuwe begin! Ek het ‘n baie goeie gevoel en dink ek gaan lank daar werk. Ek sien dit as ‘n groot uitdaging wat wonderlike geleenthede gaan bring. En ek is baie dankbaar vir die groot seën wat dit vir my meebring.

No comments:

Post a Comment