Saturday 9 May 2009

Drome

Ek het gisteraand se Jan Blohm-vertoning baie geniet – dit was 'n heerlike aand met goeie musiek en goeie geselskap. Die vertoning was die 'pre-launch' van sy nuwe album, 7 Jaar.

Hy het tussen sy liedjies deur verskeie bedankings gedoen, hy sê dat daar geen bedankings in die CD-omslag is nie, omdat hy verkies om dit self te doen. Dis die laaste bedanking wat my die meeste opgeval het. Dit was aan twee vriende wat 'na hom gekyk het toe sy drome hom verlaat het'.

Dit is wonderlik om vriende te hê wat jou bystaan sulke tye, maar dit is baie hartseer as jou drome jou verlaat.

Ek dink drome is tweeledig van aard. Aan die een kant is dit die doelwitte wat jy nastreef en aan die ander kant is dit self ook die motivering daarvoor. Drome is dit wat jou elke dag laat opstaan en aangaan.

Vir sommige mense kan dit ongelukkig 'n obsessie word – iets wat jou harder en verder dryf om 'n sekere status te bereik of materiële dinge te besit. Ander mense se drome het meer te doen met sielsdinge en dit wat regtig saak maak in die lewe – die strewe na liefde, geluk, vrede...

Ek wens vir niemand dat jou drome jou ooit sal verlaat nie, en indien dit wel sou gebeur, wens ek dat jy desperaat sal poog om dit weer te vind, want geen mens kan sonder drome bestaan nie.

(Kliek hier vir foto's van die vertoning.)

No comments:

Post a Comment