Wednesday 27 May 2009

Persvryheid?

Net gister skryf die SABC op hul webblad dat Special Assignment ‘n program oor politieke satires gisteraand op SABC3 sou uitsaai.

Ek wonder hoe slim dit van die SABC was om die program te onttrek? Ek dink deur dit reeds ‘n tweede keer te doen, is baie meer aandag daarop gefokus as wat hulle dit bloot net sou uitsaai. (En wie kyk in elk geval Special Assignment as daar nie ‘n bohaai oor gemaak word nie; as dit nie daarvoor was nie, sou ek nie (verniet) gisteraand moeite gedoen het om seker te maak ek sien dit nie.)

n Week voor die algemene verkiesing op 22 April sou die spesifieke program ook uitgesaai word, maar die SABC is deur hul regsadviseurs aanbeveel om dit nie te doen nie. Veranderinge is toe aangebring wat dit geskik sou maak om uitgesaai te word. Maar skaars ‘n uur voor die geskeduleerde tyd, is dit gisteraand weer onttrek.

Die eerste keer wat die program uitgesaai sou word, was dit blykbaar lasterlik. Maar nou wonder ek, is dit nie maar hoe satires soms is nie?
Politici is nie mini gode nie en hul name nie heilig nie – alhoewel sommiges dalk so dink.

Dalk is dit tyd dat die saak van Zuma vs Zaphiro in die hof voorkom, sodat ons reëls kan hê oor wat wettig of onwettig is. En wanneer Pieter Dirk Uys, Zaphiro of selfs Nando’s weer met politici wil spot, sal hulle weet waar om die streep te trek.


Ek dink die SABC, Zuma en selfs die regering se beelde het skade gelei by die onttrekking van die program. Om nie eers te praat van die illusie van persvryheid in Suid-Afrika nie.

No comments:

Post a Comment