Monday 18 May 2009

Die groot DRIE NUL

Die eerste 30 jaar van my lewe loop nou vinnig ten einde. Maar dit pla my glad nie! Ek weet daar is baie mense vir wie sekere verjaardae nogal traumaties is. Vyf-en-twintig was so een vir my. Maar beslis nie 30 nie.

Ek dink dit gaan oor waar jy in jou lewe is en hoe tevrede jy daarmee is. Ek dink baie mense het ‘n ‘tick list’ en teen ‘n sekere ouderdom wil hulle ‘n merkie langs ‘n spesifieke motor, woonbuurt, huwelikstatus of kwalifikasie kan maak. Dit is wanneer jy dan daardie bepaalde ouderdom bereik en jy nie alles afgemerk het wat jy graag wou nie, dat ouderdom vir jou ‘n ‘issue’ raak.

Ek kan met groot vrede en vreugde in my hart sê ek is tevrede met wat ek het en waar ek in die lewe is: ek is gelukkiger as wat ek gedink het moontlik is, in die verhouding waarin ek is; ek het familie en vriende wat vir my kosbaar is; ek is tevrede met die pophuis waarin ek bly en die kar waarmee ek ry; en ek is gelukkig in my werk.

Kortom: Ek is tevrede en ek weet ek is baie geseënd – en dit is meer genoeg vir my!

Hierdie ‘teorie’ van my is beslis nie net van toepassing op 30 of enige van die ander ‘groot’ verjaardae nie, maar elke verjaardag. En selfs elke ander dag. Ek bid dat ek elke dag met tevredenheid sal leef en aanhou om my seëninge te tel, of dit nou op my 30ste verjaardag is, op 37 of 52 of selfs sommer ‘n gewone wintersdag 10 jaar van nou af.

No comments:

Post a Comment