Friday 8 May 2009

Van Vrydag tot Vrydag

Die maand het afgeskop met ‘n week vol hoogtepunte waarvan ‘n besoek aan Calitzdorp se Portfees die eerste was. En wat ‘n belewenis was dit nie! Calitzdorp se drie groot portvervaardigers (Boplaas, De Krans en Calitzdorp Co-op) en ‘n aantal kleiner portmakers was daar. Ons het die dag vreeslik baie geniet, lekker geproe en selfs na ‘n praatjie van Boets Nel (wynmaker op De Krans) geluister oor die verskillende tipes port. Een van die groot lekkertes was om van Boplaas se eerste Pink Port te proe – en dit kom in ‘n baie oulike botteltjie met ‘n pienk volstruisveer. (Ek wou baie graag ‘n foto daarvan hier plaas, maar kon nerens een vind nie.)

Skaars drie dae later het ek met my nuwe werk begin. Sommige dinge vat tyd – soos telefoonlyne en rekenaars – maar gelukkig was ek ‘n staatdiensamptenaar en is geduld een ding wat ek geleer het. Afgesien daarvan, is ek reeds hard aan die werk met wat ek op harde kopie of ‘n geleende rekenaar kan doen. Ek het reeds die ouderdomsverskil aangeraak wat my kollegas betref, maar dit pla nie in die minste nie. Almal is baie vriendelik en hulpvaardig – en baie ervare. Ek glo dat ek baie gelukkig gaan wees en nog lank in my lieflike son-kantoor gaan werk.

Die week word vanaand afgesluit met ‘n Jan Blohm-vertoning. Dit sal my eerste kennismaking wees met hierdie sanger se musiek. Ek gaan saam met familie wat almal groot aanhangers is, dus glo ek dat ek dit ook sal geniet.

Hierdie was maar die eerste week van Mei 2009, en as ek deur my dagboek blaai weet ek daar is nog verskeie hoogtepunte om na uit te sien voor die einde van die maand.

No comments:

Post a Comment