Tuesday 1 September 2009

Lentedag

Op lentedag dink ek altyd met 'n glimlag in my hart aan die jaar wat ek op 1 September vir die Britse tannie by wie ek toe gewoon het, gesê het: "Today is the first day of spring!" Sy het my aangekyk of ek half kinds is terwyl ek my land se lentedag in my geestesoog gesien het.

Die afgelope naweek het die lieflike weer ons na buite gedwing. Saterdagmiddag het ek en my Liefie aan die werk gespring; ons het die stoep gevee en die tuinmeubels gewas sodat ons die amper-somersaand langs 'n braaivleisvuur kon vier. Sondag het hierdie viering in 'n tuin saam met familie voortgegaan.

Ek het gister met verwondering om my potplant-tuin gekloek waar die vygies hul koppe uitsteek en ek kan nie kan wag vir die fees van kleur wat hulle gewoonlik voortbring nie. En dan is daar my gunsteling – my suurlemoenboom – wat net aanhou bloei en wat se geelgroenvrugte aanhou groei.

Vandag is 1 September en ek het met 'n lied in my hart opgestaan. Die weerburo het 'n sonnige 30˚C-dag vir Pretoria voorspel en ek dra vandag 'n rompie en sandale. Ek is nou nie die blommetjies-rokkie-tipe nie, maar in my gemoed blom dit beslis.

Ek sien uit na die nuwe seisoen wat in my lewe blom en die vooruitsigte en uitdagings wat dit bring en ek is baie dankbaar daarvoor. Moenie met toe oë deur die lewe gaan nie – sien die lente met waardering raak en besef hoeveel seëninge 'n nuwe seisoen bring.

No comments:

Post a Comment