Friday 18 September 2009

Opwindende planne!

Soveel soos ek uitsien na my troue, het die reëlings aanvanklik soos 'n berg voor my gelê en ek het nie geweet waar om te begin nie. Al die trou-webblaaie gee boonop vir jou 'n to do-lysie waarop ek van die begin af reeds baie ver agter is (almal dui aan wat jy reeds 12 maande voor die tyd moet doen, maar ek wil alles in vier en 'n half maande inpas).

Die oomblik toe ek egter my lysies begin maak het en met my ondersteuningsnetwerk begin gesels het, het alles verander. Dit is glad nie so onmoontlike taak nie. Ek dink ons het vinnig op dreef met die reëlings gekom. Ons kan egter eers volgende week die datum bevestig, maar sodra dit gedoen is, sal 'n hele klomp ander dinge ook in plek val.

Almal het gewaarsku dat die gastelys een van die grootste kopsere en onenigheid tussen die bruid en die bruidegom en die families gaan veroorsaak. Maar ek is baie trots op hoe vinnig en sonder probleme ek en my Liefie daaroor ooreengekom het.

Ons moet nog 'n paar besluite neem oor die keuses van die strooimeisie, strooijonker, seremoniemeester en wie heildronke op wie gaan instel maak, maar ons het reeds hieroor gepraat en ek dink nie dit gaan 'n groot krisis wees nie. Ek het ook reeds idees oor die kleurskema, uitnodigings, blomme en ander dinge wat ek kan finaliseer sodra die venue volgende week bevestig word.

Binne die volgende maand en 'n half moet ons nog trek ook en ons nuwe huisie ons s'n maak. Daar is nie 'n tuin om van te praat nie, maar ek sien uit om saam met my Liefie nes te skop, tuin te maak en ons groot dag te beplan.

Ek sien baie uit na die opwindende en besige paar maande wat voorlê!

No comments:

Post a Comment