Friday 4 September 2009

Loslit Dag

Loslit Dag word elke jaar op die eerste Vrydag in September gehou – wat hierdie jaar, vandag is.

Ek dink hierdie is 'n wonderlike geleentheid om 'n bydrae vir gestremde mense te maak. Alhoewel niemand in ons departement volgens vanjaar se tema (sport) aangetrek het nie, was daar heelwat belangstelling en ondersteuning vir hierdie inisiatief. Teen 9:00 vanoggend was daar reeds, volgens die Loslit Dag
webblad, 'n bedrag van R2 090 062 ingesamel vir die 2009-projek.

Indien jy hierdie projek jaarliks ondersteun, wil ek vir jou 'n goue sterretjie gee. En as jy nie betrokke is nie, is dit nog nie te laat om jou bydra te maak nie. Gaan kyk op die webblad hoe jy nog 'n donasie kan maak en ook sommer na al die
instellings wat hierby baat.

Ek sien Loslit Dag nie net as 'n geleentheid om 'n klein bydra vir gestremdes te maak nie, maar ook 'n "reminder" vir myself oor hoe bevoorreg en dankbaar ek is om my ledemate ten volle te kan gebruik.

No comments:

Post a Comment