Friday 9 January 2009

Vrydagoggend met 'n Sondagmiddag-gevoel

Die is sommer net oor hierdie woorde my vandag maar net nie wil uitlos nie. Dit gee my daardie luilekker Sondagmiddag-gevoel en ek sien sommer ekstra baie uit na die naweek wat net 'n paar uur ver lê en wink.

As ek saans na my baby verlang
En dis ver van my blou oseaan
As die duisend myl blues my vang
Sing ek songs van die sterre en die maan

As ek wens ek was terug in my straat
By my baby in my kaya in die kaap
As die duisend myl blues met my praat
Dan lê ek wakker in die plekke waar ek slaap

Soms as ek in 'n vreemde stad is
Gaan staan ek op die hoogste gebou
Dan laat ek dat die liggies my wegvat
met die langpad
En dan vergeet ek so bietjie van jou
Maar dan gaan ek af en stap uit in die strate
en ek mis jou

(Duisend myl blues, Valiant Swart)

No comments:

Post a Comment