Monday 5 January 2009

Dopper-krisis

Ek hoop nie dat ek enige iemand in die gesig vat met hierdie posting nie, maar soos al die ander dinge wat ek hier sê is dit bloot my opinie.

Ek lees in
Beeld dat die Gereformeerde Kerk hul 150ste bestaansjaar vier met ‘n feessinode. Maar nie om wat te bespreek nie – die sing van gesange in die kerk!

Dit is vir my amper net so belaglik as wat dit hartseer is dat dit so ‘n doring in die Doppers se vlees kan wees. Daar is sulke ongelooflike mooi kerkliedere: sommige Psalms geskryf deur Dawid van ouds en ander sommer nou die dag geskryf. Gaan dit regtig oor wie dit geskryf het? Maak dit saak of die liedere direk uit die Bybel kom en of iemand anders dit geskryf het en tot gevolg het dat baie ander God daarmee aanbid?

Wat ons sing bepaal tog nie ons saligheid nie. Hoekom so ernstig debateer oor liedere as daar soveel mense buite die kerk is wat honger en dors na Jesus se liefde en ‘n stukkie brood om mee aan die lewe te bly?

No comments:

Post a Comment