Friday 16 January 2009

Frustrasies!

Daar is nie vreeslik baie goed wat my frustreer nie. My grootste frustrasies is swak diens (veral van mense agter toonbanke wat bloot net nie die kennis het om jou te kan help nie) en openbare toilette wat nie ‘n plek agter die deur het om jou handsak aan op te hang nie.

Die afgelope paar weke is daar ook iets anders wat my grensloos frustreer: katte!

Ander mense se katte wat gedurig in my woonstel inkom, my asblik omgooi en daar rondloop asof hulle die plek besit. Ek het nou al ‘n paar keer dieselfde kat gedurende die nag in my woonstel betrap en kan maar net raai wat daar aangaan wanneer ek nie in die dag daar is nie.

My frustrasie spruit uit die feit dat die enigste manier om die gediertes uit my blyplek te hou, is om al die vensters dig toe te hou. Maar waarom moet ek in hierdie bedompige hitte met toe vensters leef terwyl die eienaars van katte heerlike vars lug in hul plekke het met vensters wawyd oopstaan?

Ek weet dit is bykans onmoontlik om katte in te perk, maar hulle is en bly hul eienaars se verantwoordelikheid en daar moet 'n maniers wees om hul weg te hou.

Ek sal enige iemand se raad oor hoe om die katte uit my woonstel te hou, baie waardeer. Dit is nou as daar ‘n ander manier is as om nooit ‘n venster oop te maak nie…

No comments:

Post a Comment