Tuesday 11 August 2009

Gelukkige verjaardag!

Ons het die naweek die groot voorreg gehad om my pa se sestigste verjaardag te vier. En ek wil net weereens sê: Baie geluk met pappie se verjaardag; mag daar nog wonderlike jare voorlê.

As klein dogtertjie het ek my pa as 'n superhero gesien.
Want my pa kan alles doen.
Hy kan enige iets maak en hy kan enige iets regmaak.
Hy sal selfs sy bes doen om 'n nerfaf knie of stukkende hart te red.

Nou dat ek groot is, weet ek dit is alles waar.
My pa is regtig 'n superhero en daar is niks wat hy nie vir sy gesin sal doen of opoffer nie.

Dankie, Pappie.

Ek weet dit gaan oor my pa, maar ek wil graag ook my ma betrek, want ek dink hulle maak 'n ongelooflike goeie span.
Dankie vir die opvoeding wat julle ons gegee het.
Dankie dat julle ons volgens Bybelse beginsels grootgemaak het.
En dankie dat julle ons die waarde van eerlikheid en integriteit geleer het.

No comments:

Post a Comment