Wednesday 28 April 2010

Oumas

Ons het die naweek my ouma se 80ste verjaardag gevier. En wat 'n groot voorreg was dit nie om haar lewe saam met familie te vier nie! Alhoewel sy nou dag na dag in 'n rolstoel sit en tydskrifte lees, onthou ek haar as die vrou voor die stoof, wat heerlik kon kook en bak en inlê. Ek onthou dat sy altyd handwerk gedoen het en ek onthou haar sêgoed.

Ek kom staan vanoggend in dankbaarheid voor my God, haar God, vir die vol lewe wat sy so ver gelei het en dankbaarheid dat ons haar steeds by ons het.

Sy was ongelukkig te siek om ons troue by te woon, maar ek het haar besoek net voor ek kerk toe is:




Ek was ook bevoorreg om my ander ouma (binnekort 85) en my nuwe (skoon-) ouma (van 75) by ons troue te hê:



Oumas is 'n groot seën om in jou lewe te hê en ek is baie dankbaar vir die wonderlike tye wat ek steeds saam met myne kan spandeer.

No comments:

Post a Comment